wtorek, 17 grudnia 2013

Zimowy i świąteczny klimacik

Choć nie lubię jak jest mi zimno, to wręcz uwielbiam śnieg i mróz. Wtedy jest tak pięknie! Więc zasmuca mnie fakt, że w końcu jak będę miała wolne to śniegu nie będzie..

Tak na co dzień w "zimowy" klimat wprowadzam się:

- cudownymi prosto z Zakopanego rękawiczkami z Nordyckim wzorem <3


- etui na telefon w śnieżynki


- przeuroczym kubeczkiem, który dostałam od mej kochanej siostry


A w świąteczny klimat ratuję się radiem z piosenkami świątecznymi (które strasznie mnie uspokajają :), ale także:

- takim 'plakacikiem'


- drzewkiem, które dostałam na prezent



- oraz świątecznymi wypiekami z współlokatorką (obdarowanym smakowały ;)





Też potrzebujecie takich 'elementów' by wczuć się w zimę i Święta?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekam na sugestie i porady.

Miło poczytać komentarze, zwłaszcza te pozytywne. :)