poniedziałek, 18 listopada 2013

Ziaja - maseczka oczyszczająca z glinką szarą

Ziaja - maska oczyszczająca z glinką szarą
skóra mieszana, tłusta, trądzikowa



Jedna saszetka wystarczyła mi na 3 zastosowania. Według producenta maseczka matuje, łagodzi i oczyszcza. Niestety nie zauważyłam jednej najważniejszej funkcji po 3 krotnym zastosowaniu tej maseczki. Skórę za każdym razem miałam zmatowioną i złagodzoną, natomiast nie zauważyłam jej nawet minimalnego oczyszczenia.

Zapach maseczki jest dla mnie łagodny i aż tak bardzo nie przeszkadzający. Konsystencja nie jest lejąca.

Miałam małe problemy ze zmyciem maseczki po jej wyschnięciu i musiałam dłużej pochylać się nad kranem.

Maseczka ma w sobie glinkę szarą, kompleks proteinowo-cynkowy i prowitaminę B5.
Skład: Aqua, Canola Oil, Cetearyl Ethylhexanoate, Kaolin, Octyldodecanol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cetyl Alcohol, Glycerin, Hydrogenated Coco-Glycerides, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Dimethicone, Titanium Dioxide, Saccharomyces/Zinc Ferment, Allantoin, Panthenol, Xanthan Gum, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Sodium Hydroxide.

Niestety maska zawiera parabeny o których czytamy, że mają coraz większą szkodliwość. Czytałam kiedyś w jakimś artykule, że nasza skóra przez całe życie pochłania kilkadziesiąt kilogramów parabenów.

Preparat był testowany dermatologicznie i alergologicznie. Ma ph naturalne.

Cena: ok. 2 zł za 7 ml
 
Mimo, że maseczka nie oczyściła mi twarzy to wiem, że jeszcze kiedyś do niej wrócę ze względu na efekt matujący. :)

1 komentarz:

Czekam na sugestie i porady.

Miło poczytać komentarze, zwłaszcza te pozytywne. :)