wtorek, 10 września 2013

Z okazji 25-tej rocznicy ślubu.

Myślę, że nie tylko ja długo zastanawiałam się co sprezentować rodzicom na ich 25 rocznicę ślubu. Do tego wydarzenia w myślach przygotowywałam się długo. Chciałam by prezent był miłą niespodzianką i służył im obojgu.
Tak więc by uczcić ten dzień w różnoraki sposób, zamówiłyśmy z siostrą tort, by było im słodko na kolejne 25 lat razem. Do tego aby im było milej zakupiłyśmy bardzo dobrej jakości pościel by im służyła. A na pamiąteczkę stworzyłam im kartkę okolicznościową do której użyłam zdjęć z ich ślubu oraz wykonanych samodzielnie z udziałem ich obrączek.
Niespodzianka udała się bardzo. :)




Długo wahałam się któro zdjęcie użyć do kartki. Wahałam się pomiędzy trzema (ponieżej). Wybrałam pierwsze (jak widać powyżej).




A Wy, moi drodzy, jakie mieliście/macie pomysły na prezenty z okazji rocznic? :)

1 komentarz:

  1. Wielka antyrama z mnóstwem naszych starych, wspaniałych zdjęć! :) Plus cudowny tort i kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Czekam na sugestie i porady.

Miło poczytać komentarze, zwłaszcza te pozytywne. :)